Contact

Services

Support

DataExpert biedt klantgerichte functionele en technische support, remote en onsite, op alle oplossingen/producten met als doel u volledig te ondersteunen. Onze supportdesk staat iedere werkdag voor u klaar van 08.30 tot 17.00 uur in het Nederlands, Engels en Duits. 

De keuze van het servicelevel (basic, advance en premium) stemt u af op uw supportbehoefte. Afhankelijk van het gekozen servicelevel krijgt u extra voordelen op het gebied van training, consultancy en (onsite) support van ons.

U kunt contact opnemen met de supportafdeling via de volgende kanalen:
T: +31 (0)318 543173
E: support@dataexpert.nl

Of via het onderstaande supportformulier:

Deze website gebruikt cookies

We vinden het van groot belang dat u op de hoogte bent van welke cookies onze website inzet en voor welke doeleinden. Wij gebruiken Functional Cookies om onze website goed te laten functioneren. Daarnaast analyseren we d.m.v. Analytics Cookies het gebruik van onze website. Ook vragen we uw toestemming voor het plaatsen van cookies van derden (social media, advertising en analytics partners) waarmee we informatie delen. Door op ‘Accepteren’ te klikken, geeft u toestemming voor het plaatsen van de hiervoor genoemde cookies. Klikt u op ‘Instellingen’, dan wordt u geleid naar een pagina waar u kunt instellen welke cookies wel en niet geplaatst mogen worden. Klik hier voor onze privacyverklaring.