Contact

Services

Support, consultancy en oplossingen

Support

Lees meer

DataExpert biedt klantgerichte functionele en technische support, remote en onsite, op al onze oplossingen met als doel u volledig te ondersteunen. Onze supportdesk staat iedere werkdag voor u klaar van 08.30 tot 17.00 uur. In het Nederlands, Engels en Duits. Op verzoek kunnen we ook 24/7 support of support op maat bieden. U kunt uw vragen telefonisch of via het supportformulier stellen.

Consultancy

Lees meer

Als onafhankelijke solution provider adviseert DataExpert u graag over de oplossing, het product en/of de dienst die het beste bij uw organisatie past.
Voordat definitief voor een oplossing wordt gekozen voeren we indien nodig eerst een Proof of Concept (POC) of Proof of Technology (POT) uit, omdat we geloven in het principe ‘eerst zien, dan geloven’. Zo bent u optimaal in staat om een gedegen en gewogen keuze te maken voor de juiste oplossing.

Oplossingen

Lees meer

DataExpert is altijd voor u op zoek naar de ‘best of breed’ oplossingen als het gaat om de strijd tegen misdaad, fraude en (cyber)criminaliteit.