Contact

Nieuws

Haal het beste uit uw DataExpert i2 Supportpakket!

Maakt u gebruik van IBM i2 software pakketten zoals Analyst’s Notebook en iBase en heeft u een actief i2 Support contact met DataExpert? Dan heeft u recht, naast de standaard Support, op additionele ondersteuning en voordelen zoals:

  • Gratis support op locatie: variërend tussen de 2 – 7 dagen (afhankelijk van type pakket en locatie). Deze dagen kunnen in overleg ook voor andere soort ondersteuning op het gebied van i2 gebruikt worden (zoals i2 upgrade workshops, Lunch & Learn IBM i2 sessies en coaching).
  • Functioneel support: onbeperkt telefonisch en e-mail support niet alleen voor technische vragen maar ook voor vragen omtrent data-analyse met IBM i2 (Tijdlijnen, Filters & Histogrammen, SNA, etc.).
  • Training en begeleiding: gratis kennisassessments, opleidingsadvies en kortingen op DataExpert i2 trainingen.
  • Innovatie partnership: 15% tot 20% korting op DataExpert training/consultancy t.b.v. het testen van nieuwe technologieën of ontwikkelen van nieuwe trainingen.

Het aantal gratis onsite supportdagen per jaar is afhankelijk van uw supportpakket. Om hiervan efficiënt gebruik te kunnen maken, adviseren wij u om deze tijdig in te plannen. Hierdoor voorkomt u eventuele beschikbaarheidsissues.

Voor meer informatie en het inplannen van deze dagen kunt u ons bereiken via e-mail: info@dataexpert.nl of telefonisch via het nummer: 0318-543173. Uiteraard kunt u ook contact opnemen met uw accountmanager.