Contact

Nieuw: Analyst’s Notebook 9 en upgrade service

Nieuw: Analyst’s Notebook 9 en upgrade service

Vanaf heden is voor alle Analyst’s Notebook gebruikers, met een lopend supportcontract, de nieuwste versie van de software beschikbaar; versie 9.0.1.

Met deze nieuwe versie heeft IBM voor een spectaculaire nieuwe interface gezorgd. Verder bevat versie 9.0.1, naast bugfixes, ook verbeterde veiligheid en nieuwe functionaliteiten waarmee een analist efficiënter kan  gaan werken.

Enkele wijzigingen en nieuwe functionaliteiten uitgelicht:

-          Ribbon: In Analyst’s Notebook 9.0 is het menu vervangen door een ribbon in de gebruikers interface. Dit maakt het voor beginnende gebruikers eenvoudiger om alle functionaliteiten te ontdekken en reduceert het aantal muis-klikken die vereist zijn voor vele standaard taken

-           Zwevende menu’s: De gebruiker kan nu taak vensters verplaatsen naar andere posities op het scherm of een andere monitor.

-          De Quick Access Toolbar is aan te passen: Deze Toolbar, boven de Ribbon, kan worden aangepast naar de meest gebruikte of gewenste commando’s.

Upgrade service

Ons doel is ervoor te zorgen dat zowel uw gebruikers- als beheerorganisatie zo efficiënt mogelijk om kunnen gaan met deze grote nieuwe release.  Met dit voor ogen introduceert DataExpert de i2 upgrade service.

Wat houdt deze service in?

- Samen met een verantwoordelijke van uw organisatie brengen wij in kaart welke i2 versies er nu worden gebruikt, naar welke i2 versie u zou kunnen upgraden en welke extra (technische) features er moeten worden geconfigureerd/voorbereid.

Dit wordt vast gelegd in een plan van aanpak,  zodat de afspraken voor alle betrokkenen helder zijn.

- Onze technische consultant bereidt, in samenwerking met uw beheeromgeving,  de upgrade voor (inclusief test) en voert waar mogelijk gezamenlijk de software upgrade uit. Uiteraard is hierbij altijd de doelstelling om downtime tot een minimum te beperken.

- Na de software upgrade bieden we de gebruikers een AN9 workshop aan  waarin we, samen met uw analisten, door de nieuwe versie gaan. Deze workshop zal vooral praktisch van aard zijn.
Ook ontvangen de gebruikers een naslagwerk. Mocht het nodig zijn, dan zal de trainer/consultant na de workshop de rest van de dag aanwezig blijven op de werkvloer voor verdere ondersteuning.

Duur: 1 tot 5 dagen, afhankelijk van het aantal gebruikers, huidige versies en (technische) complexiteit (dit wordt vooraf vastgesteld).

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze trainingscoördinator via training@dataexpert.nl of telefonisch via 0318-543173.

Uiteraard kunt u ook contact opnemen met uw accountmanager